Dagens skämt

jag älskar skämt så varje dag om jag hinner kommer jag sätta upp upp bra skämt som jag hör eller ni skickar in (Gör du det är det möjligt att ditt skämt blir månadens bästa mer info kommer) så här kommer dagens skämt
Tre kvinnor va i en olycka tilllsammans och kom till himlen. När dom kom dit träffade dom gud som sa åt dom vi har en enda regel här i himlen att du inte får trampa på ankorna som finns här. De går in i himlen och ja där finns det verkligen ankor, och det överallt. Det är nästan omöjligt att inte trampa på en och genast råkar den första kvinnan trampa på en då kommer gud och  kedjar fast henne vid en riktigt ful man och säger " det här är straffet för att du trampa på en anka att vara fastkedjad vid den här fula mannen i all evighet" . Nästa dag råkade den andra kvinnan trampa på en anka och direkt kom gud och kedja fast henne vid en extremt ful man. Den tredje kvinnan lyckades gå länge utan att trampa på en anka men en dag kommer gud och kedjar fast henne vid den snyggaste man hon någonsin sett utan att säga ett ordkedjas hon fast vid honnom .kvinnan säger sen "jag undrar vad jag gjorde för att bli fast kedjad vid dig" och då säger mannen "jag vet inte vad du gjorde men jag trampa på an anka"
Det var det roligast skämtet jag har hör den här veckan hoppas jag får höra ett otriligt skämt tills i morna annars kan jag hitta ett hoppas ni ialla fall tyckte om det här tja då från Ice ♥ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0